zondag 22 juni 2014

Andrélon 1 Minuut maskers

Lieve allemaal,

Het is jullie vast niet ontgaan dat ik best heel lang krullend/golvend haar heb. Krullend haar staat erom bekend sneller te pluizen dan andere haarsoorten. Hier heb ik helaas dus ook last van, maaaar dankzij Andrélon's 1 Minuut masker is dit veel minder. 

Vorige maand kocht ik de Care & Repair variant. Deze beviel me echt zo goed! Hij ruikt lekker, maakt je haar super zacht en maakt het niet onnodig zwaarder. Ik baalde toen ik afgelopen week onder de douche stond en ik erachter kwam dat de tube al leeg was! Dus kocht ik bij de Kruidvat een nieuwe. Ik wilde deze keer een andere nieuwe variant proberen, ik koos voor de nieuwe Oil & Care, deze is namelijk speciaal voor pluizig en droog haar!

De Care & Repair werkt voor mij dus heel goed. Mijn haar wordt er lekker zacht en niet pluizend van, het doet verder niks goeds voor mijn krullen. Maar dat heb ik wel vaker bij Andrélon producten gemerkt. Hij zal zijn werk ook prima op sluik haar doen. Het is een super handig masker dat je gewoon ieder wasbeurt kunt gebruiken. Care & Repair zorgt voor het herstellen van droog en beschadigd haar, daarnaast helpt het masker ook gespleten haarpunten te voorkomen. En dat alles in 1 Minuut, haha. Nee, ik geloof het niet helemaal, maar mijn haar wordt er tenminste wel lekker zacht en minder pluizend van. Zelf gebruik ik deze in plaats van een conditioner, daarnaast gebruik ik ook een klein beetje van het masker als leave-in conditioner na het wassen. 

Aangezien mijn punten de laatste tijd best droog zijn, vond ik deze nieuwe variant wel een goed idee.  Hij herstelt namelijk droog haar en de arganolie die in het haar trekt zorgt voor het verzorgen en voeden van je haar. Ik heb hem nog niet gebruikt, dus ik ben hartstikke benieuwd! 

Care & Repair € 4,05
Oil & Care € 3,99

Zouden jullie een complete haarverzorgings routine met tips en trucs willen zien/lezen? Laat het dan even weten in de comments!


Liefs,
Brigitte Maria


Volg je mij al op Bloglovin'Youtube en Instagram(BrigitteMariaMua)?

2 opmerkingen:

  1. Leuke review! Gaan jouw krullen juist niet heel erg uitzakken van Andrelon producten? Heb ooit het advies gehad om de curly girl methode toe te passen. Werkt perfect ;) Andrelon maakt wel zacht maar door sulfaten haalt t de krul eruit. Wel fijn dat je haar minder pluist!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat valt bij deze dus best mee, het doet ook niet veel goeds voor mijn krul. Maar het maakt het niet perse erger uitgezakt. Heb al zoooooveel producten geprobeerd, pfff. Ook siliconevrije producten (curlyhair methode). Er zit altijd wel iets in dat niet goed is voor je krul heb ik het idee. Haha, thanks voor de tip anyway. Hierna misschien maar weer mee beginnen, misschien dat ik dan wel verschil merk!

      Liefs.

      Verwijderen