donderdag 5 juni 2014

Action aankopen

Hi allemaal,

Sinds een aantal dagen is er een Action bij mij om de hoek geopend. I LOVE de Action dus ik ben helemaal blij. Ik heb de afgelopen dagen niet veel tijd gehad om langs te gaan, maaaar gister had ik wel alle tijd. Dus heb ik daar uiteraard gebruik van gemaakt. In dit artikel zal ik jullie mijn aankopen laten zien!

Allereerst had ik deze deo in mijn mandje gelegd. Ik probeer de afgelopen tijd allerlei verschillende deodorants uit, deze keer ging ik voor de Nivea Anti-perspirant Invisible 48h. Deze deo schijnt ook geschikt te zijn als je een zwart shirtje draagt. Sommige deo's laten namelijk witte vegen achter op je zwarte shirt. Dus ik ben benieuwd! Hij kost €1,75.

Daarnaast had ik een ander beauty product gevonden. Het is de Maxfactor Second Skin Foundation in 040 Creamy Ivory. Ik heb echt geen idee of deze foundation goed matcht met mijn huid, maar ik kon hem niet laten liggen voor €1,99! Als het niet mijn kleur is, kan ik hem altijd nog gebruiken voor school.
In hetzelfde gangpad vond ik ook een bakje met allerlei leuke kleurtjes nagellak van verschillende A-merken voor zo weinig geld. Mijn oog viel meteen op dit blauwe metallic-look kleurtje van Maybelline, genaamd Sea Sunset 860. Toch denk ik dat hij niet heeel dekkend is, maar dat ga ik eerst eens even testen. Deze nagellak was maar €1,75! 


Regelmatig gebruik ik reinigende poriënstrips, alleen waren deze thuis op, dus nam ik ze gelijk even mee bij de Action. Deze strips plak je op je neus en hiermee trek je alle mee-eters uit je . Het klinkt heel vies maar het werkt echt! Deze strips kosten € 0,99.

De Bella watjes van de Action gebruik ik ALTIJD, serieus elke dag gebruik ik ze. Niet alleen op school maar ook voor mijzelf als ik mijn make-up of nagellak eraf haal. De watjes zijn zo goedkoop en ze zijn ook nog eens van een goede kwaliteit. Één rol kost € 0,48.

Naast alle beautyproducten had ik ook nog wat voor school gekocht. Namelijk een A-5 notitieboekje. Deze had ik nodig om een aantal dingetjes in bij te houden en op te schrijven. Hij is super handig aangezien er 4 tabblaadjes in zitten die je kunt verplaatsen. Dit notieboekje was er ook in andere vrolijke kleurtjes zoals roze, pastel blauw, mintgroen, rood en nog meer kleuren. Zelf koos ik voor een simpele zwarte. Dit notitieboekje kost €1,29.
Ook had ik nog dit documentmapje nodig om belangrijke papiertjes in te bewaren. Deze kost € 0,36.

Als allerlaatst kocht ik dit zakje met Sportlife kauwgumpjes. Altijd fijn om kauwgum in je tas te hebben. Deze waren € 0,79.

Dus voor minder dan €10,00 om precies te zijn €9,40, heb ik aardig wat spullen gekocht! Daarom houd ik zo van de Action.

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden. Deze week komt er ook nog een filmpje online, so stay tuned! Heb je nog vragen of wil je iets zeggen? Laat het dan even achter in de comments of mail mij naar BrigitteMariaMua@gmail.com.

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij trouwens al op InstagramYoutube en Bloglovin'?

7 opmerkingen:

  1. Die poriënstrips wil ik ook eens proberen. Dat boekje zag ik ook, lekker handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik die porienstrips ook, super handig zijn ze! De wattenschijfjes van de Action zijn inderdaad hartstikke goed en super goedkoop. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig! Ik wil er ook wel eentje om de hoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan echt prima shoppen bij de Action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou echt van de action! Wauw de foundation, die ben ik helaas nog niet tegen gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is het goedkoop in de Action! Leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullen heb je gekocht! Ik kom echt veel te weinig bij de action, snel maar weer naartoe gaan.

    BeantwoordenVerwijderen